Tuesday 1 July 2014

Something From A Madman's Dream

_DSC5914_edited (2)

Hejka!
Poniżej mój poniedziałkowy look , wszystko czarne plus białe kwiatki na szotrach ;) Krótka góra i wysoki stan to ostatnio moje ulubione połączenie na codzień ;) Na to zarzucam jakiś kardigan i jestem gotowa do wyjścia ;)
Trzymajcie się !
xx


EN:
Hiya! 
Below you see my Monday's look, all black plus white flowers on shorts ;) Cropped tops and high waist is recently my favorite combination for every day ;) For this I put on some cardigan and I'm ready to go ;) 
Take care!
xx

_DSC5912_edited
_DSC5881_edited
_DSC5889_edited
_DSC5900_edited

_DSC5883_edited
_DSC5916_edited
_DSC5910_edited

_DSC5906_edited
_DSC5903_edited

wearing:
hm hat
nowistyle bag

23 comments:

  1. i znowu zestaw jak najbardziej w moim stylu!

    ReplyDelete
  2. bardzo fajna narzutka :) taka cienka by mi się przydała :P

    ReplyDelete
  3. super set, spodenki mnie urzekły.

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny top, świetnie zestawione rzeczy :)

    http://limonkowechili.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Szorty zawsze spoko, uwielbiam je w ... każdej postaci, również z białymi kwiatkami :) pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    ReplyDelete
  6. Świetny outfit bardzo mi się podoba ;**

    ReplyDelete
  7. I love this look! The all black outfit it so cute with the flower shorts ♡

    xx AlexisSplash

    http://deadlikeyourfame.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. wyglądasz przeuroczo! szorty świetne!

    ReplyDelete
  9. Świetna stylizacja, uwielbiam styl boho :)

    Mam pytanie, jakim obiektywem są robione zdjęcia na Twego bloga, bo planuję zakup czegoś lepszego i robię rozeznanie, a Twoje zdjęcia są naprawdę świetne ? :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Krótka góra i wysoki stan to ostatnio również mój ulubiony duet. Genialny look!:)

    ReplyDelete
  11. Top <3
    Pozdrawiam :)
    worldcharlotte.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. bardzo fajny top :) szorty mnie urzekły
    http://charlottestylefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. awesome shorts <3 You're header is wonderful! did you draw it?

    xx Michaela

    ReplyDelete
  14. najlepsze rozwiązanie na codzienne wyjścia :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. jakie cudowne szorty! I ich połączenie z bluzką - super!! ♥

    ReplyDelete
  16. Świetne szorty!

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3